Popularne powiedzenie „Jeśli nie ma Cię na Facebooku,
to nie istniejesz” nie odnosi się dziś wyłącznie do osób prywatnych. W równej mierze dotyczy także firm, dla których social media stanowią ważny kanał pozyskiwania klientów, budowania wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa oraz utrzymywania relacji biznesowych.
Znane serwisy internetowe takie jak Facebook, Instagram, YouTube Twitter i Linkedin nie tylko stanowią platformę do komunikacji z klientami, ale też umożliwiają przekierowywania ich na witrynę firmy czy sklepu internetowego.
Dodatkowo zaangażowanie użytkowników przyczynia się do szybkiego rozprzestrzeniania się informacji o firmie i jej produktach oraz poprawy pozycji SEO.
Przygotowując strategię marketingową Twojej firmy w social mediach bierzemy pod uwagę szereg czynników mających wpływ na jej skuteczność począwszy od wyboru serwisów po określenie docelowych grup odbiorców.
Zarządzając mediami społecznościami nie tylko tworzymy
i publikujemy angażujące użytkowników posty, ale też budujemy pozytywny wizerunek firmy, utrzymujemy relacje z odbiorcami, odpowiadamy na zadawane pytania i pozostawiane komentarze.
Social Media Marketing od wielu lat pozostaje pozostając
jedną z najtańszych, a przy tym bardzo skutecznych form reklamy.
W ramach naszych usług proponujemy
• opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościach
• prowadzenie fanpage firmy lub marki
• realizację kampanii marketingowych w portalach społecznościach
• prowadzenie i monitorowanie kampanii z udziałem blogerów i influencerów